نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: ماده ۲۳ مسیر خلیل‌آباد به بردسکن اخذ و اعتبار لازم هم گذاشته‌شده است.

اخذ اعتبار برای مسیر حادثه‌خیر خلیل‌آباد به بردسکن

به گزارش قدس خراسان، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین با بیان اینکه هر چند استاندار خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱ قول اتمام ۱۰ کیلومتر باند دوم مسیر خلیل‌آباد تا کندر را دادند اما متأسفانه به دلیل برخی مشکلات تاکنون عملیاتی نشد، افزود: با پیگیری‌هایی که در سال ۱۴۰۲ صورت گرفت ستون‌های برق مسیر خلیل‌آباد به کندر جابجا شد و فقط تملک زمین‌های حاشیه جاده باقی‌مانده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون پیمانکار در این قطعه فعالیت دارد، عنوان کرد: اعتبار مسیر خلیل‌آباد به کاشمر در بودجه سنواتی سالیانه ۱۰ میلیارد تومان بود که با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق سازمان برنامه‌ و بودجه به ۵۸ میلیارد تومان افزایش یافت و ابلاغ هم شد.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: در سفر ریاست جمهوری به خراسان رضوی قرار بود بودجه تمامی جاده گرفته شود و دولت قول داده تا پایان ۱۴۰۳ بتواند مسیر شادمهر تا بردسکن را به اتمام برساند.

وی پیشرفت فیزیکی مسیر را رضایت‌بخش ندانست و بیان کرد: پیمانکار قطعه دوم مسیر شادمهر به کاشمر چون در اجرا با مشکلاتی مواجه شد خلع ید گردید اما پیمانکار مسیر خلیل‌آباد به بردسکن فعال بوده اما پیشرفت پروژه به دلیل کمبود اعتبارات کند است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.